مقاله پرسش مهر 1401 :افزایش بهره وری در آموزش و پرورش با آموزش تعاملی

مقاله پرسش مهر ۱۴۰۲ :افزایش بهره وری در آموزش و پرورش با آموزش تعاملی

پیشنهاداتی برای افزایش بهره وری آموزش و پرورش برای پاسخ به پرسش مهر ۱۴۰۲ این فایل در قالب پژوهش و ارائه راهکار و پیشنهاد جهت پاسخ به سوال مهر معلمان ۱۴۰۲ تدوین شده و با نظرسنجی از معلمان در مورد آموزش و مجازی و حضوری اقدام به ارائه راهکارها و پیشنهاداتی برای ترکیب آموزش حضوری و مجازی جهت بهبود و ارتقاء بهره وری آموزش و یادگیری و جلوگیری از فرسایش کادر تعلیم و تربیت میکند .
راهکار پیشنهادی این مقاله تحت عنوان آموزش تعاملی میتواند انقلابی در روند آموزش مقاطع ابتدایی و متوسطه ایجاد کند . فایل دانلودی مقاله افزایش بهره وری آموزش و پرورش از طریق آموزش تعاملی جهت پاسخ به پرسش مهر معلمان ۱۴۰۱ هنوز جهت دانلود بارگذاری نشده است و از ۱۵ مهر قابل دانلود خواهد بود. و خریداران فایل لازم است به شماره ۰۹۳۳۲۹۷۸۸۵۸ پیام داده و از طریق ایمیل یا پیام رسان بعد از ۱۵ مهر فایل را دریافت کنند. مقاله بررسی محاسن و معایب آموزش مجازی از نگاه معلمان در تعداد ۱۲ صفحه بصورت WORD و PDF قابل ویرایش می باشد لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بررسی محاسن و معایب آموزش مجازی از نگاه معلمان به انتهای مطلب رفته و روی گزینه خرید کلیبک نمایید توجه فرمایید این فایل در دو فرمت ورد و پی دی اف می باشد
 
مقدمه مقاله:
مقدمه: بشر همواره در طول زندگی خود، در حال فراگیري و کسب دانش بوده که با گسترش فناوري، مقوله آموزش نیز از آن بی بهره نمانده و گام به گام با فناوري ها هماهنگ و تقویت گردیده است؛ بنابراین تحصیل کردن یکی از نیازهاي اساسی اوست و بدیهی است که براي زندگی در جامعه پیشرفته امروز که اطلاعات دم به دم در حال تغییر و پیشرفت است، انسان بی خبر از این تغییرات انسانی بی ثبات و جدا مانده از جامعه محسوب میشود .از طرف دیگر با افزایش جمعیت، جامعه نمی تواند پاسخگوي تمامی افراد به آموزش باشد؛ بنابراین باید راهبردي یافت که با کمترین هزینه، آموزش براي همگان میسر شود(آقا کثیري و فاضلیان،.(۲۰۰۶ روند آموزش و یادگیري در سیر تاریخی خود همواره با الهام از تجارب قبلی به تکمیل روش هاي گذشته منجر شده است. آموزش هاي یک طرفه و قدرت مدار به سبک هاي تعاملی و گروه مدار هدایت شده و روش هاي مبتنی بر تفکر واگرا بر تفکر همگرا غالب شده است .آموزش دهنده به عنوان مرجع قدرت و داناي کامل، جاي خود را به تسهیل گر و راهبر داده است. تکنولوژي به عنوان یک موضوع فانتزي و لوکس جاي خود را به تکنولوژي به عنوان مکمل جریان آموزش داده و تکلیف به عنوان یک وظیفه و عمل به مرور به مهارت به عنوان یک نیاز جاي خود را باز کرده است و یادگیري لذت بخش به عنوان یک هدف معرفی می شود. با وجود همه این تغییرات، آموزش هنوز بر مدار ارتباط چهره به چهره در مدرسه، با حضور معلم، کتاب و دانش آموز می چرخد و جذابیت و اهمیت خود را علی رغم انتقاداتی که وجود دارد حفظ کرده است.پژوهش ها نشان داده است که هراندازه درجریان یادگیري تعداد بیشتري از حواس انسان درگیر شوند، روند یادگیري تقویت می شود. بر همین مبنا هر ابزاري که به این روند کمک کند مکمل یادگیري در آموزش گیرنده می شود(جاوید نسب،. مقاله سوال مهر معلمان ۱۴۰۲ پیشنهاد و راهکار افزایش بهره وری آموزش و پرورش برای پرسش مهر مقاله پرسش مهر معلمان ۱۴۰۲

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید