سوالات ضمن خدمت فنون تدریس

مجموعه سوالات آزمون ضمن خدمت روش ها و فنون تدریس

سوالات ضمن خدمت فنون تدریس

این مجموعه حاوی بیش از ۱۰۰۰ مورد از سوالات ضمن خدمت روش ها و فنون تدریس برگزار شده و تعداد زیادی از نمونه سوالات  آزمون ضمن خدمت روش ها و فنون تدریس به همراه منابع و محتوای آموزشی آزمون و البته تعدادی دیگر از سوالات آزمون های مشابه با این دوره میباشد .

همانند دیگر مجموعه های دانلودی سایت بانک نمونه سوال میتوانید مطمئن باشید تهیه این بسته میتواند پاسخگوی همه نیازهای شما در جهت کسب نمره حداکثری با صرف زمان حداقلی در آزمون ضمن خدمت فنون تدریس باشد.

برای دانلود این بسته روی دکمه خریدا کلیک کرده و بعد از مرحله پرداخت بصورت آنلاین بسته سوالات ضمن خدمت روش ها و فنون تدریس را دریافت کنید.

 

دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت فنون تدریس به همراه جواب

شما عزیزان که تمایل دارید این بسته را تهیه نمایید قبل از دانلود سوالات ضمن خدمت روش ها و فنون تدریس توجه داشته باشید که

این مجموعه به واسطه اینکه آزمون در حال حاضر و در خرداد و تیر ۹۸ فعال میباشد لذا سعی نمایید هنگام خرید از ایمیل معتبر استفاده نمایید تا بتوانید در اسرع وقت موارد اضافه شده و بروزرسانی سوالات ضمن خدمت فنون تدریس را دریافت نمایید.

همچنین اگر مشکلی در دریافت این بسته داشتید یا با خرید اینترنتی آشنایی ندارید همکاران ما در پشتیبانی بانک نمونه سوال پاسخگوی شما خواهند بود .

دانلود سوالات فنون تدریس

۵۰ سوال رایگان آزمون روش ها و فنون تدریس

سوالات پاسخ
۱ ابزار تعمیق یادگیری یادگیرنده در خارج از کلاس درس چیست؟ تکلیف
۲ اجزای یک درس کدام اند؟ مقدمه پیکره خاتمه
ارائه تبیینی از یک معنای مرسوم یا مورد توافق به همراه تشریح دایره پوشش یک اصلاح، چه نامیده تعریف توصیفی
می شود؟
۳
۴ ارزشیابی به مثابه “یادگیری ” از مجموعه سه گانه ارزشیابی مبتنی بر کدام نظریه می باشد؟ فراشناخت
۵ از back looking با چه نام دیگری می توان یاد کرد؟ پس نگری
۶ از خلاقیت به چه عنوان دیگری میتوان نام برد؟ آفریدن
۷ از دیدگاه ویگوتسکی در چه صورتی رشد اتفاق می افتد؟ وجود راهنمای مناسب و دارای صلاحیت
۸ از کدام روش تدریس می توان به عنوان فرانگاه نسبت به روش های دیگر تدر
۱۰ از کدام نوع تدریس بهعنوان اساس فعالیت تربیتی میتوان نام برد؟ تدریس به شیوه یادگیری دانشآموزان
۱۱ از کدام نوع روش تدریس میتوان به عنوان یک روش پژوهشگرایانه و همیارانه نام برد؟ مبتنی بر ساختگرایی
۱۲ افرادی که درآنها عملکرد سازمان یافته مغز مشهود است چگونه افرادی هستند؟ افرادی برنامه ریزی شده هستند
۱۳ اقدامپژوهی نیازمند چیست؟ سوال- فرضیه
۱۴ اولین اقدام معلم در یک کلاس چندپایه، چه باید باشد؟ تلفیق برنامه های درسی توسط معلم
۱۵ اهداف ذکر شده در طرح درس متوجه کیست؟ معلم
۱۶ اهداف طرح درس باید……………………..باشند. قابل اندازه گیری
۱۷ ایجاد فرصت برای مطرح کردن بی پروا سوال توسط دانش آموز ویژگی کدام نوع روش تدریس است؟ مبتنی بر ساخت گرایی
ایجاد فرصت دانش آموز برای خودش مبتنی بر تخیل و تحلیل شناختی بنای کدام نوع روش تدریس مبتنی بر خلاقیت
است؟
۱۸
۱۹ این پیام معلم که من دانش آموز خود را می شناسم بیانگر چیست؟ معلم از کارکرد مغز دانش آموز آگاهی دارد
۲۰ ایجاد حس «من میتوانم» در دانشآموز، مرتبط با کدام راهبرد تدریس میباشد؟ پرورش خلاقیت
آزادی دانش آموز در خطا کردن در آنچه که می آموزد،انتخاب و دفاع از راه خود ونقد راه دیگران، مبتنی بر تفکر انتقادی
نتیجه کدام روش تدریس است؟
۲۱
۲۲ آنجا که…..وجود دارد مسئولیت پذیری وجود ندارد تکلیف
۲۳ بحث پیش سازمان دهنده ها توسط چه کسی مطرح شد؟ آزوبل
۲۴ بر پایه سوالات تأملبرانگیز در کلاس بنا شده که معلم در پی پاسخ دادن به آنهاست. اقدامپژوهی
۲۵ برابری یادگیری با تغییر رفتار در کدام رویکرد معنا پیدا می کند؟ نظریه برنامه درسی کارایی اجتماعی
۲۶ برای معنادار شدن مفهوم یاددهی- یادگیری اصول و بنیانهای کدام علم بیشتر مورد توجه است؟ روانشناسی تربیتی
۲۷ برگزیدن ایده مناسب برای حل مساله از میان ایده های مختلف ویژگی کدام نوع روش تدریس است یورش فکری
۲۸ بنیاد روش تدریس مبتنی بر ساخت گرایی چیست؟ ایجاد انگیزه در یادگیرندگان بر پایه سوالات و ابهامات
۲۹ بنیان نظریه های نوین یادگیری چیست؟ مشارکت حداکثری یادگیرنده
۳۰ بیان مشاهدات استدلالی و نتیجه گیری توسط دانش آموز بر مبنای کدام روش تدریس می باشد؟ مبتنی بر بیان فکر
۲
۳۱ تدریس باید………………… باشد انگیزنده
۳۲ تدریس چه زمانی اتفاق می افتد؟ زمانی که یادگیری اتفاق افتاده باشد.
۳۳ تدریس عملی است…………… تدریجی ، تجویزی
۳۴ تدریس وسیله ای برای نیل به اهداف بیان شده در … می باشد طرح درس معلم
تشویق دانش آموز به جمع آوری اطلاعات و رسیدن به یک کلیت(استقرار)برگرفته شده از کدام نوع مبتنی بر کشف مفاهیم
تدریس است؟
۳۵
۳۶ تفاوت اقدام پژوهی با سایر پژوهش ها در چیست؟ مقیاس
۳۷ تفکر با صدای بلند» نام دیگر کدام نوع روش تدریس میباشد؟ مبتنی بر بیان فکر
توجه به عملکرد مستقیم یادگیرنده و غیر مستقیم معلم تلقی از فرآیند یاددهی – یادگیری در کدام انسان گرا
رویکرد است؟
۳۸
۳۹ توجه به کدام حیطه یاددهی یادگیری است؟ عاطفی
۴۰ چه عملی باعث سوق داده شدن دانش آموز از ناحیه قریب به رشد به سمت ناحیه رشد می شود؟ سکوبندی
۴۱ چه کسی مسئول یادگیری دانش آموز است؟ دانش آموز
۴۲ حاصل تدریس چیست؟ یادگیری دانشآموزان
۴۳ خلاقیت …………….. است. آموختنی
۴۴ خلاقیت و تخیل بالاتر از هر گونه علم و دانشی است» این سخن از کیست؟ آلبرت اینیشتین
۴۵ دارا بودن ظرفیت بالای یادگیرندگان برای جذب اطلاعات ،اعتقاد حامیان کدام رویکرد می باشد؟ نظریه برنامه درسی مبتنی بر رشد علمی
۴۶ دانش آموزان در …………………بهتر می آموزند. گروه های یادگیری منسجم و همدلانه
۴۷ در این دوره تامل را به چه معنایی استفاده می کنیم؟ درخود اندیشیدن
۴۸ در چه صورت فرصت بیان پاسخ های روشن در کلاس ایجاد می شود؟ بیان سوالات روشن
۴۹ در کدام رویکرد برنامه درسی، یادگیری از دیدگاه ساخت گرایی مورد توجه قرار می گیرد؟ یادگیرنده محور
۵۰ درسپژوهی گونهای از ……………. است که به صورت مشارکتی در کلاس درس اتفاق میافتد. اقدام پژوهی
۵۱ درگیر شدن یادگیرنده به صورت فعال با مسائل اجتماعی تلقی از یادگیرنده در کدام رویکرد می باشد؟ تحول اجتماعی


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید