تقویم اجرایی و طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال 1402

طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال ۱۴۰۲

دانلود طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال ۱۴۰۳


دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی کامل شده تدبیر سال تحصيلي ۱۴۰۲-۱۴۰۳براساس نگارش جدید ویرایش جدید براساس ساحت های سند تحول فرمت فایل word و قابل ویرایش(متناسب با تکمیل در سایت همگام) کامل شده براساس ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مختص مدارس ابتدایی دور اول و دوم در تعداد ۱۶۰ صفحه با فرمت مجازی و قابل ویرایش آماده دانلود و دریافت می باشد

توضیحات مهم با توجه به تغییرات جدید فایل برنامه سالانه ۱۴۰۲-۱۴۰۳مجدد بروز رسانی و پیوست شد که این فایل شامل (برنامه سالانه، فرم شماره(۲)و فرم شماره(۶) خود ارزیابی )مطابق با بخشنامه ارسالی از مناطق هر استان می باشد بدین ترتیب شما با دو مجموعه فایل بعد از دانلود مواجه خواهید فایل اول کلیه فرم های برنامه تدبیر ۱۴۰۲تا مرداد ماه و فایل دوم فرم بروز شده و کاملا جدید شماره ۲ و ۶ می باشد

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی, دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح تدبیر

از آنجايي كه در سال تحصيلي ۱۴۰۲برنامه سالانه تدبیر تحت عنوان برنامه تدبیر سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳از طريق مناطق به مدارس ارسال مي گردد، لازم است مديران محترم مدارس ، پس از دريافت برنامه عمل تدبیر منطقه ، مي بايست  در شوراي مدرسه  فعاليت هاي ابلاغي منطقه را با فعاليت هاي جدول شماره ۶ برنامه تدبير(جدول فوق) انطباق داده ، و در صورتي كه عنوان فعاليتي از عناوين فعاليت هاي مندرج در برنامه ابلاغي منطقه در فعاليت هاي جدول شماره ۶ تدبيردرج نشده بود و آن عنوان از نوع فعاليت هاي ضروري است ، مدارس مي بايست آن عنوان را در جدول شماره ۶ تدبير جانمايي نموده و در برنامه سالانه مدرسه نيز لحاظ نمايند.

نكات مهم جدول شماره ۶ و ۲ برنامه تدبير ویرایش ۱۴۰۲

۱-از آنجايي كه در برنامه تدبير به مديران در اجراي فعاليت هاي جدول فوق ،اختيار عمل داده شده است تا در اجراي اين فعاليت ها متناسب با شرايط و اقتضائات مدارس خود در برنامه سالانه اقدام نمايند بنابراين ممكن جمع امتيازات مدارس با يكديگر متفاوت شود.

۲- با توجه اختيار عملي كه در قسمت (و…) جدول شماره ۶ به مدارس داده شده است ، مديران محترم در اضافه  نمودن فعاليت ها به اهداف دوره توجه نمايند و متناسب با اهداف دوره كه در ذيل ساحت ها آمده است نسبت به طراحي فعاليت ها اقدام نمايند.

۳- برخي فعاليت ها جدول ،قطعا در ساحت هاي مختلف كاربرد دارد (چند ساحتي  هستند) و مي تواند علاوه بر ساحتي كه در آن قرار گرفته است در ساير ساحت ها نيز نقش ايفا نمايد . بنابراين مديران محترم مي توانند اين نوع فعاليت ها را در ساحت هاي مختلف در برنامه سالانه  طراحي و تدوين نمايند.

مثال : برگزاري اردوها ؛ در جدول فوق برگزاري اردوها در ذيل ساحت تعليم و تربيت زيستي و بدني قرار داده شده است . مديران محترم مي توانند متناسب با نياز دانش آموزان و شرايط مدرسه اي اين اردو را با رويكرد ساحت تعليم و تربيت اعتقادي ، عبادي و اخلاقي يا مثلا با رويكرد تعليم و تربيت علمي و فناورانه ويا تلفيق چند هدف در ذيل چند ساحت برگزار نمايند.

۴-از آنجا كه در برنامه تدبير ، مدارس با يكديگر مقايسه نمي شوند و عملكرد خودشان در سال قبل با سال جديد مقايسه مي گردد ،بنابراين افزايش و يا كاهش امتيازات جدول شماره ۶  بر اثر حذف و يا اضافه نمودن فعاليت ها ، هيچگونه نگراني براي مديران مدارس ايجاد نخواهد كرد.

۵-در جدول شماره ۶ (جدول فوق ) ، هر فعاليت به طور مجزا داراي يك امتياز واحد از بين اعداد ۰ تا ۷ مي باشد و ارزش تمام فعاليت ها يكسان لحاظ شده است بنابراين فعاليتي بر فعاليت ديگر ارجحيت ندارد .

۶-در خصوص حذف نمودن فعاليت ها در جدول فوق ، مديران محترم توجه داشته باشند چون فعاليت هاي تعريف شده در اين جدول ،همگي از جمله انتظارات حوزه هاي مختلف و همچنين برگرفته از برنامه هاي زير نظام ها مي باشند در صورتي ميتوانند نسبت به حذف آنها اقدام نمايند كه مدارس شرايط اجرا نداشته و  اقدامي در راستاي آن فعاليت نمي توانند انجام دهند.

مثال : برگزاري جشن تكليف : جشن تكليف ويژه مدارس دخترانه است و مدارس پسرانه عملا نميتوانند براي اين فعاليت ، اقدامي داشته باشند . بنابراين مدارس پسرانه مجاز هستند اين فعاليت را حذف نموده و در برنامه سالانه آنرا لحاظ نكند.

۸-تاكيد مي گردد تنها شيوه ي اجراي فعاليت ها و برنامه ها در سطح مدارس ،فقط از طريق برنامه تدبير مي باشد و مديران محترم مي بايست طبق چارچوب برنامه تدبير عمل نمايند.

۹-در جدول شماره ۶ (فوق )، تعداد ۳ فعاليت در ذيل ساحت تعليم و تربيت علمي و فناورانه ، ويژه مدارس شاهد طراحي شده است و فقط مدارس شاهد مجاز به اجراي اين ۳ فعاليت مي باشند.

۱۰-با توجه به به اين موضوع كه مهمترين وظيفه مدارس اجراي برنامه درسي مي باشد ، مديران محترم در اجراي فعاليت هاي جدول فوق به گونه اي عمل نمايند تا تمام فعاليت ها در جهت و تقويت اجراي  مطلوب برنامه درسي و اهداف دوره بكار گرفته شود.

۱۱-فعاليت ۵۴ كه مربوط به خلاقيت  در انجام فعاليت هاي مي باشند در خودارزيابي ها  (اوليه و پاياني ) از دسترس مديران خارج مي شود و اين فعاليت صرفا توسط ارزيابان مناطق در پايان سال مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت . در ضمن اين فعاليت از نوع فعاليت هاي چند ساحتي مي باشد كه در تمام ساحت ها كاربرد دارد بنابراين  ۱۴ امتياز به آن اختصاص داده شده است.

طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال 1400

برنامه تدبیر ۱۴۰۲-۱۴۰۳یعنی چه؟

دانلود برنامه سالانه براساس طرح تدبیر ۱۴۰۲-۱۴۰۳

تهیه و تدوین شده توسط مدرس و مجری و نویسنده که ۱۵ سال سابقه مدیریت مدرسه ابتدایی را برعهده داشته است

این برنامه سالانه مطابق با ساحت های سند تحول تدوین گردیده است که شما با دانلود این طرح تدبیر ۶ ساحت را در یک برنامه عملیاتی کاملا ساده و اماده خواهید داشت

با توجه به اهمیت و ضرورت راهنمایی در این برنامه بنده بصورت رایگان در تمامی فصل سال اماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان خواهم بود کافیست مشکلات برنامه تدبیر را در آیدی drsifile@ در میان بگذارید همچنین با توجه به تخصصی بودن کار و ارائه فایل تقلبی توسط سودجویان اینترنتی لطفا قبل از خرید تمامی سوالات خود را با بنده در میان بگذارید تا از دریافت کاملترین برنامه توسط مدرس و نویسنده طرح اطمینان حاصل نمایید بعد اقدام به خرید نمایید.

توصیحات جدول تکمیل شده خود ارزیابی اولیه و پایانی جهت نمره دهی ۰ تا ۷ سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳با محیطی بسیار ساده با میانگین گیری خودکار

جدول شماره(۶)یا فرم خود ارزیابی در ابتدا و انتهای سال تحصیلی جهت مشخص شدن وضعیت مدرسه از لحاظ امور اداری تا آموزشی و فیزیکی می باشد ما این جدول را در دو فرم ورد و اکسل(میان گین گیری خودکار) برای شما عزیزان تدارک دیده ایم هر گونه سوال در مورد نحوه پر کرردن جدول شماره (۶) در ایدی بنده به ادرس drsifile@ آماده پاسخگویی می باشم

ساحت ها و امتیازات برنامه تدبیر سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

ساحت۱ برنامه تدبیر ۱۴۰۰) تعليم و تربيت اعتقادی، عبادی و اخلاقی:
اهداف دوره اول:۱-با صفات مهربانی ،بخشندگی ،دانایی وتوانایی خداوند آشنا واحساس اطمینان وآرامش حاصل از آن را ابراز نماید.۲- با شناخت روش زندگی وآموزه های اخلاقی پیشوایان دینی (آداب ورفتار فردی واجتماعی ،راستگویی نظم وپشتکار ) ،تاثیر آن را در رفتار خود نشان دهد.۳- با قرائت صحیح نماز وآیات آسان قران ، آموخته های قرانی خود را در زندگی به کار گیرد.
اهداف دوره دوم :۱-بادرک مفهوم اولیه هریک از اصول دین، پذیرش واحساس تعلق خاطر خود نسبت به آن را نشان دهد.۲-با مطالعه روش زندگی وآموزه های اخلاقی پیشوایان دینی (عزت نفس ،تکریم والدین ،احترام به طبیعت ودیگران،وفای به عهد)وشناخت احکام موردنیاز الگوهایی را برای عمل صالح شناسایی ودر زندگی به کار گیرد.۳-با قرائت صحیح وروان ،درک مفاهیم عینی وانس با قران کریم ،آموزه های آن را در زندگی به کار گیرد.

ساحت ۲ برنامه تدبیر ۱۴۰۲): تعليم و تربيت اجتماعی و سیاسی:
اهداف دوره اول:۱-با ایفای نقش به عنوان عضوی از گروه (خانواده ،دوستان ،مدرسه ،)احساس تعلق خود را نسبت به گروه با رفتار همدلانه ،محترمانه ومشارکت جویانه نشان دهد.۲-با رعایت نظم وقانون در روابط خانوادگی واجتماعی (محیطزندگی ومدرسه )وظایف خود را در قبال دیگران انجام دهد۳-با شناخت خود به عنوان یک شهروند ایرانی ،تعلق خاطر خود را نسبت به وطن ونمادهای آن نشان دهد.
اهداف دوره دوم :۱-با شناخت حقوق ومسولیت خود در زندگی خانوادگی واجتماعی وبکار گیری رفتار سازنده ومسالمت جویانه ،از قوانین ومقررات به صورت آزادانه وسازنده پیروی کند .۲-با شناخت تغییرات محیط طبیعی واجتماعی در گذر زمان ،تاثیر آن را در زندگی خودتبیین کند.۳-با کسب مهارت های شهروندی ،نقش ها و وظایف خودرا در قبال جامعه محلی با مشارکت در فعالیت ها وبرنامه هایزیست محیطی ،فرهنگی ,سیاسی انجام دهد.

ساحت۳ برنامه تدبیر ۱۴۰۲): تعليم و تربيت علمی و فناورانه:
اهداف دوره اول:۱-با بهره گیری از مهارت های پایه یادگیری ،پدیده های طبیعی وروابط ریاضی را مطالعه کند ویافته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.۲-باکسب مهارتهای پایه فناوری ،پرسشگری وخلاقیت ،فرایند تولید یک محصول را تجربه کند.
اهداف دوره دوم :۱-با استفاه از مهارت های کار علمی وتفکر ,پدیده های طبیعی (آیات الهی ) والگوها وروابط ریاضی را مطالعه کند ونتایج آن را برای حل مسائل روزمره زندگی بکار گیرد.۲-باستفاده از مهارت های کار با دیگران ایده ها ویافته های حاصل از فعالیت های علمی – پژوهشی (فردی وگروهی )را با دیگران به مشارکت بگذارد .۳-با استفادهاز یافته های علمی وفناورانه وبهرگیری از مهارتهای پایه فناوری ،کالاها ووسایل مورد استفاده در زندگی روزمره را بررسی وایده هایی برای کیفیت واستفاده مسولانه از منابع پیشنهاد کند.

ساحت ۴ برنامه تدبیر ۱۴۰۲): تعليم و تربيت زیستی و بدنی:
اهداف دوره اول:۱-با شناسایی ویژگیها ،نیازها وتوانمندی های جسمی –حرکتی خود ،رفتارهای متناسب با آن را بری حفظ شادابی ،ارتقای سلامت وتوانایی های بدنی خویش به عنوانامانت الهی انجام دهد۲-با کسب آگاهینسبت به محیط زیست ،تاثیر عملکرد خود بر محیط زندگی را بررسی ونتایج آن را به کار گیرد.
اهداف دوره دوم :۱-با شناسایی ویژگی ها،نیازها،وتوانمندی های جسمی_حرکتی وروانی خود، الگوی رفتاری مناسب با موقعیت های مختلف را انتخاب کند وسطح سلامت وشادابی خود را ارتقا دهد۲-با مشارکت در طرح ها وبرنامه های بهداشت، سلامت ،تفریحات سالم ،تربیت بدنی وفعالیت های ورزشی ،تاثیر گذاری آن را بر سلامت خود ودیگران مورد بررسی قرار دهد۳-با شناسایی محیط زندگی خود ،تاثیر الگوی رفتاری خویش بر محیط زیست به مثابه آیات الهی را تبیین کند وعملکرد خود را بهبود بخشد.

ساحت ۵ برنامه تدبیر ۱۴۰۲): تعليم وتربيت زیبایی شناختی و هنری:

اهداف دوره اول:۱-با مشاهده اشیاءاطراف ،پدیده های طبیعی ،فرهنگی وهنری ساده ،دریافت حسی خود ولذت حاصل از آن را به زبان هنر ابراز نماید۲-با تغییر سازنده در محیط واشیاءاطراف تخیل ،تجسم وخلاقیت خود را پرورش دهد.

اهداف دوره دوم :۱-با شناسایی ودرک اهمیت عناصر زیباییساز در پیرامون خود،فضای زندگی خویش را بهبود بخشد. ۲-با خلق یک اثر هنری با استفاده از معیارهای زیبا شناسی ،قدرت خیل ,تجسم وایده پردازی خود را تقویت کند .۳-با شناخت اصول اولیه زیبا شناختی ,یک پدیده طبیعی یا اثر هنری را بررسی وچگونگی آن را برخود توصیف کند.

ساحت ۶ برنامه تدبیر ۱۴۰۲): تعليم وتربيت اقتصادی وحرفه ای
اهداف دوره اول :
۱-با درک مفاهیم پایه اقتصاد(فایده ،هزینه،مصرف) روش های مصرف بهینه را در زندگی شخصی وخانوادگی به کار گیرد .۲-با کسب مهارت های ساده کار آفرینی ،قدرت تخیل وخلاقیت خود را برای تولید یک محصول یا خدمت بکار گیرد
اهداف دوره دوم :۱-با شناسایی مفاهیم عموی اقتصاد(تولید،توزیع ،ومصرف)ودرک نقش مسولیت پذیری وانضباط مالی در فعالیت های اقتصادی ،روش هایی را برای حل مسائل ساده اقتصادی شناسایی کند وبکار گیرد۲-با کسب مهارت های اصلی کار آفرینی ،قدرت تخیل وخلاقیت خود را برای تولید یک محصول یا خدمت اجرا ونتایج آن را تحلیل کند .۳- با درک مفاهیم اخلاق اقتصادی (کاروتلاش ،رعایت حق الناس ،نیکو کاری ،امانت داری ،پرهیز از اسراف وتبذیر )،رفتار خود در زندگی شخصی وارتباط با دیگران را بر مبنای آن سامان دهد وعمل کند

لینک خرید کاملترین برنامه سالانه براساس تدبیر سال تحصیلی ۱۴۰۲بصورت آماده

توضیحات جدول شماره (۲) یا همان برنامه عملیاتی(برنامه سالانه تدبیر) طبق شیوه نامه سال تحصیلی ۱۴۰۲جهت اپلود در سایت همگام که آخرین فرصت آن شهریور ماه و گاهی تا هفته اول مهر می باشد

جدول شماره(۲)یا همان برنامه سالانه براساس طرح تدبیر طبق شیوه نامه جدید می باشد که شما مدیر محترم بعد از تکمیل خود ارزیابی اولیه که در توضیحات بالا ارائه نمودیم در ادامه کار برنامه سالانه(شماره۲) که توسط بنده کاملا آماده شده است را ویرایش مختصر در حد مشخصات مدرسه و امکانات و تجهیزات نمده و سپس در سایت همگام اپلود نمایید.

۱-جدول تکمیل شده ساحت تعليم و تربيت اعتقادي مطابق فرم شش شهریور ۱۴۰۲
۲-جدول تکمیل شده ساحت اجتماعي سياسي مطابق فرم شش شهریور ۱۴۰۲
۳-جدول تکمیل شده ساحت علمي فناورانه مطابق فرم شش شهریور ۱۴۰۲
۴-جدول تکمیل شده ساحت تربیت زیستی بدنی مطابق فرم شش شهریور ۱۴۰۲
۵-جدول تکمیل شده ساحت زيبا شناختي وهنري مطابق فرم شش شهریور ۱۴۰۲
۶-جدول تکمیل شده ساحت اقتصادي و حرفه اي مطابق فرم شش شهریور ۱۴۰۲
۷-جدول تکمیل شده فرا ساحتي مطابق فرم شش شهریور ۱۴۰۲

توضیحات تقویم اجرایی (فرم۳)ویزه برنامه تدبیر که بصورت کاملا اختصاصی و جدا از سایر تقویم های مدارس می باشد

جدول شماره (۳) یا تقویم اجرایی براساس برنامه تدبیر که هماهنگ در راستای جدول شماره دو جهت تحقق آن اهداف در طول سال تحصیلی می باشد که این نمونه تقیم مختص به برنامه تدبیر بوده و در فرمت ورد بوده و نیاز به هیچ گونه تغییراتی ندارد

۱-جدول تقویم اجرایی خاص برنامه سالانه تدبیر

۲-براساس فعالیت های روز ماه سال

۳-این تقویم خاص و برای این برنامه تدوین شده است

جدول شماره ۴ : یا همان فرم بهبود فرایند ها بصورت تکمیل شده طبق شیوه نامه جدید

جدول شماره (۴) یا هنمان فرم بهبود فرایند ها که توسط کلیه پرسنل مدرسه در طول سال تحصیلی هر ۴۵ روز یک بار باید تکمیل و گزارش عملکرد خود را به مدیر آموزشگاه ارائه نمایند توسط بنده بصورت کامل آماده و نمره دهی شده است

۱-مرحله ی اول مرحله ی دوم مرحله ی سوم مرحله ی چهارم مرحله ی پنجم مرحله ی ششم

۲-ساحت-فرایند-فعالیت-میزان پیشرفت در انجام اقدام مورد نظر

۳-بسیار خوب-خوب-متوسط-ضعیف-انجام نشده

جدول شماره ۵ بازدید های بیرونی متناسب با ساحت های جدید

جدول شماره (۵) ویژه بازدید های درونی و بیرونی که توسط کارشناسان اداری و ارزیابان برنامه تدبیر در طول سال تحصیلی انجام خواهد شد بصورت آماده در این پکیج در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

موانع و مشکلات اجرا راهکارهای پیشنهادی

اقدامات انجام شده در مدرس

نقات قوت و ضعف

پوشه بندی مستند سازی سال جدید براساس ساحت ها جهت عدم سردرگمی مدیران مدارس

این قسمت اختیاری بوده و جز برنامه تدبیر ارائه نشده و صرفا جهت آموزش مدیران و معاونان مدارس جهت مستند سازی و نحوه ردیف کردن مستندات خود در سیستم اداری آموزشگاه می باشد که با یک نگاه اجمالی و بررسی ساده نسبت به نحوه مستند سازی برنامه تدبیر کاملا آگاهی خواهید یافت

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارسال در تلگرام و واتس اپ

ارتباط فوری در تلگرام  https://t.me/drsifile

ارتباط فوری در واتس آپ http://wa.me/989375761014

(دریافت مستقیم+ارسال در ایمیل)

لینک خرید انلاین

موضوعات :


دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی, دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح تدبیر

برچسب‌ها :


fvkhli shghki fvhshs xvp jnfdv, hamgam.medu.ir, اموزش تصویری سایت همگام, اموزش پرتال همگاگ طرح تدبیر, برنامه سالانه ابتدایی طرح تدبیر, برنامه سالانه براساس طرح تدبیر, برنامه سالانه درسی فایل ویزه معاونین اجرایی, برنامه سالانه طرح تدبیر, برنامه سالانه مدرسه تدبیر۱۴۰۲-۱۴۰۳, برنامه سالانه معلم کلاس ششم براساس طرح تدبیر, برنامه سالانه معلم کلاس پنجم براساس طرح تدبیر, برنامه سالانه و تقویم اجرایی براساس طرح تدبیر, برنامه سالانه پایه اول براساس طرح تدبیر, برنامه سالانه پرورشی طرح تدبیر۱۴۰۲-۱۴۰۳, برنامه سالانه+طرح تدبیر, برنامه سالنه ی دبستان براساس تدبیر, برنامه نیروی خدماتی در طرح تدبیر, برنامه کامل طرح تدبیر, بروزترین و جدیدترین طرح تدبیر دبستان, تقویم اجرایی ابتدایی مدرسه تدبیری شهریویر۱۴۰۲, تقویم اجرایی براساس طرح تدبیر, تقویم اجرایی جدید برنامه تدبیر, تقویم اجرایی دبستان مهرماه۱۴۰۲, تقویم اجرایی طرح تدبیر۱۴۰۲-۱۴۰۳, تقویم اجرایی مدارس طرح تدبیرسال تحصیلی۱۴۰۲-۱۴۰۳،دانلود برنامه سالانه براساس طرح تدبیر بصورت ورد, تویم اجرایی دبستان, جدیدترین فایل طرح تدبیر, خاص فایل | برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر, دانلود برنامه اصلاح شده و کامل طرح تدبیر با همه فرم ها, دانلود برنامه سالانه براساس طرح تدبیر سال ۱۴۰۲, دانلود برنامه سالانه طرح تدبیر۹۹, دانلود طرح تدبیر اماده سال تحصیلی جدید, دانلود طرح تدبیر براساس ساحت های سند تحول, دانلود طرح تدبیر برای مدیران و معاونین, دانلود طرح تدبیر دبستان بصورت رایگان, دانلود طرح تدبیر مدارس ابتدایی۹۹, دانلود طرح تدبیرکامل شده سال۱۴۰۲-۱۴۰۳, دانلود فرم برنامه سالانه طرح تدبیرسال۱۴۰۲, دانلود فرم شماره دو طرح تدبیر اساس سند تحول بنیادین, دانلود نمونه تقویم اجرایی ابتدایی براساس طرح تدبیرمهر۹۷, دانلود نمونه طرح تدبیر دبستان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳, دانلودبرنامه سالانه براساس طرح تدبیر, درسی فایل طرح تدبیر, درسی فایل مرجع برنامه های دبسانی دبیرستانی, سایت درسی فایل, طرح تدبیر, طرح تدبیر اماده سال تحصیلی دید, طرح تدبیر با ساحت های ۶ گانه سند تحول, طرح تدبیر با شیوه نامه جدید, طرح تدبیر با فرم ۶, طرح تدبیر برای مربی تربیت بدنی, طرح تدبیر برای معاونان اموزشی, طرح تدبیر برای معلمان, طرح تدبیر جدید, طرح تدبیر دبستان بصورت تکمیل شده, طرح تدبیر در قالب ورد, طرح تدبیر غیر انتفاعی سال۱۴۰۲-۱۴۰۳, طرح تدبیر فرم ۶ براساس سند ۶ گانه تحول, طرح تدبیر مدارس ابتدایی در قالب ورد و رایگان, طرح تدبیر همه معلمان پایه اول, طرح تدبیر کامل با شیوه نامه جدید, طرح تدبیر کامل شده برای سال تحصیلی۹۹, طرح تدبیرابتدایی برای مدیران, طرح تدبیراماده با همه فرم ها, فرایند های مهم طرح تدبیر, نحوه دیدن فایل های تدبیر در همگام, نحوه مستند گزاری تدبیر در پرتال همگام, نقش معلمان در طرح تدبیر, نمونه ابلاغ های طرح تدبیر, نمونه برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر۱۴۰۲-۱۴۰۳ , نمونه برنامه سالانه مدارس بر اساس طرح تدبیر سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳, نمونه طرح تدبیر براساس سند تحول, نمونه طرح تدبیر ۱۴۰۲, همگام چگونگی ورود مدیر, ورود به سایت همگام, چگونگی بارگزاری تدبیر در همگام


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید