تجارب برتر تربیتی معاون عمومی استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

تجارب برتر تربیتی معاون عمومی استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
تجارب برتر تربیتی معاون عمومی در راستای استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان برای دانش آموزان مناسب برای ارائه معاون عمومی به عنوان ابتکارات فردی و حرفه ای

تجارب برتر تربیتی معاون عمومی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در ۲۰ صفحه بوسیله تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معاون اجرایی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در تجارب برتر تربیتی معاون عمومی وجود دارد :
موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون استفاده از روش ارزشیابی
شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
پیشنهاد های کاربردی پیرامون استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
نتایج بدست آمده پیرامون استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
بیان راهکار پیرامون استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
فهست منابع مود استفاده پیرامون استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
راه حل هایی که در تجارب برتر تربیتی معاون عمومی از آنها استفاده نمودیم :

۱ – ارزشیابی هدف نیست ، بلکه فرآیندی جهت گرد آوری اطلاعات در خصوص میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس مورد نظر است و هدف نهایی آن ، بهبود و اصلاح فرآیند یاددهی یادگیری می باشد برای مثال ممکن است عدم یادگیری دانش آموز به روش تدریس ، محتوا و یا شرایط امتحان مربوط شود که باید مورد تجدید نظر قرار گیرند .

۲ – در فرآیند ارزشیابی باید فعالیت های فردی و گروهی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد و فرد و گروه هر دو مورد ارزشیابی قرار گیرند .

۳ – در فرآیند ارزشیابی ، دانش آموزان باید بتوانند آموخته های خود را مورد ارزیابی قرار دهند .

برای دریافت تجارب برتر تربیتی معاون عمومی از این بخش اقدام کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید