ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی
ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در ۳۵ صفحه بوسیله تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم چهارم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی وجود دارد :
موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها
بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
پیشنهاد های کاربردی پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
نتایج بدست آمده پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
بیان راهکار پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
فهست منابع مود استفاده پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی از آنها استفاده نمودیم :
برای آموزش مبحث کسرها میتوانیم از یک قطعه کاغد رنگی مربع شکل استفاده کینم.
یک کاغذ را ابتدا از قسمت قطر تا میزنیم و باز میکنیم، دوباره از قطر دیگر تا میزنیم و دوباره باز میکنیم . برای بار سوم از طول تا میزنیم و باز میکنیم و سپس از طول دیگر تا میزنیم و باز میکنیم. در واقع مربع را طوری تا میزنیم که چهار محور تقارنش دیده شود. سپس طوری تا میزنیم که به شکل مربع کوچک درآید.
دو طرف این مربع را تا میزنیم که بصورت مثلث جمع شود و بازش میکنیم و دولا میکنیم، دوباره تا میزنیم و باز میکنیم که به شکل چهار تا مثلث درآید. میتوانیم این چهار مثلث را برگردانیم . مثلاً یکی از این مثلثها را برگردانیم و از دانشآموز میپرسیم چه قسمت از شکل رنگی است؟ او پاسخ میدهد یک قسمت و باز سؤال میکنیم چند تا مثلث داریم ؟ او پاسخ میدهد ، ۴ مثلث داریم.
برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی از این بخش اقدام کنید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.