ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در ۳۵ صفحه بوسیله تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم چهارم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در ابتکارات فردی و حرفه ‌ای آموزگار چهارم ابتدایی وجود دارد :
موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها
بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
پیشنهاد های کاربردی پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
نتایج بدست آمده پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
بیان راهکار پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
فهست منابع مود استفاده پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی از آنها استفاده نمودیم :

برای آموزش مبحث کسرها می‎توانیم از یک قطعه کاغد رنگی مربع شکل استفاده کینم.

یک کا‎غذ را ابتدا از قسمت قطر تا می‎زنیم و باز می‎کنیم، دوباره از قطر دیگر تا می‎زنیم و دوباره باز می‎کنیم . برای بار سوم از طول تا می‎زنیم و باز می‎کنیم و سپس از طول دیگر تا می‎زنیم و باز می‎کنیم. در واقع مربع را طوری تا می‎زنیم که چهار محور تقارنش دیده شود. سپس طوری تا می‎زنیم که به شکل مربع کوچک درآید.

دو طرف این مربع را تا می‎زنیم که بصورت مثلث جمع شود و بازش می‎کنیم و دولا می‎کنیم، دوباره تا می‎زنیم و باز می‎کنیم که به شکل چهار تا مثلث درآید. می‎توانیم این چهار مثلث را برگردانیم . مثلاً یکی از این مثلث‎ها را برگردانیم و از دانش‎آموز می‎پرسیم چه قسمت از شکل رنگی است؟ او پاسخ می‎دهد یک قسمت و باز سؤال می‎کنیم چند تا مثلث داریم ؟ او پاسخ می‎دهد ، ۴ مثلث داریم.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی از این بخش اقدام کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید