طرح درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن بر اساس برنامه درس ملی کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی به صورت کامل و دقیق و در قالب ورد و قابل ویراش در ۲۹ صفحه

طرح درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن بر اساس برنامه درس ملی کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی به صورت کامل و دقیق و در قالب ورد و قابل ویراش در ۲۹ صفحه

یک بار دیگر تیم تخصصی فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان طرح درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن بر اساس برنامه درس ملی قرار داد. طرح درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن بر اساس برنامه درس ملی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط تیم تخصصی فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورشجهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. تیم تخصصی فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل طرح درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن بر اساس برنامه درس ملی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل طرح درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن بر اساس برنامه درس ملی را به همه شکل تایید می کند. تیم تخصصی فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود طرح درس را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
آنچه در طرح درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن بر اساس برنامه درس ملی کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی وجود دارد عبارت است از :
مقدمه در رابطه با درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
تعریف تدریس در رابطه با درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
زمان بندی درس در رابطه با درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
برنامه ریزی برای تدریس در رابطه با درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
• ویِِژگی های فراگیران پیرامون تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
وضعیت اقتصادی و فرهنگی دانش آموزان پیرامون تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
روش های ارزشیابی در قضیه تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
هدف تدریس و چک لیست پیرامون تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
مشاهده عملکردی شفاهی کتبی در قضیه تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
اهداف شناختی و اهداف نگرشی و همچنین اهداف مهارتی در قضیه تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
رسانه ها وزمان بندی درس به همراه برنامه ریزی برای تدریس پیرامون تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن

روش های تدریس: پرسش و پاسخ، گروهی و هدف کلی پیرامون تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
وسایل کمک آموزشی و جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی پیرامون تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
خود-خلق- خلقت – خدا- تفکر – ایمان- علم- عمل بر اساس سند ملی پیرامون تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
اخلاق و مراحل ارائه در قضیه تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
فعالیت های آغازین و ایجاد انگیزه به همراه ارزشیابی آغازین تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
نظام یاددهی و یادگیری و جمع بندی و نتیجه گیری تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
ارزشیابی پایانی و نظام تکلیف دهی تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
یک دوره طرح درس تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن بر اساس برنامه درسی ملی
۱- انتخاب یک موضوع تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
۲- برنامه ریزی برای تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
۳- تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن در جمع عمومی فراگیران
۴- گزارش دهی مستند تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن
۵- بازاندیشی و تجدید نظر تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن براساس تفکر گروه
۶- تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن درس تجدید نظر شده
برنامه ریزی تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن و اهداف کلی

هدف و حیطه عاطفی و ویژگی های تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن

زمان بندی نحوه اجرا روش تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن

اهداف کلی و اهداف جزئی تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن

اهداف رفتاری و ارائه تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن

نتیجه گیری و ارزشیابی و تکلیف خانه و نمونه ای از چک لیست رفتاری تدریس بوییدن،چشیدن،لمس کردن برای هر دانش آموز

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل طرح درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن بر اساس برنامه درس ملی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل طرح درس بوییدن،چشیدن،لمس کردن بر اساس برنامه درس ملی را از این بخش خریداری نمایید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید