تحلیل محتوای علوم تجربی پنجم دبستان به روش ویلیام رومی تنظیم شده توسط تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان به صورت دقیق

تحلیل محتوای علوم تجربی پنجم دبستان به روش ویلیام رومی تنظیم شده توسط تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان به صورت دقیق

تحلیل محتوای علوم تجربی پنجم به صورت کامل و دقیق توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تنظیم شده است و این سایت تمام تلاش خود را در راستای تهیه و تنظیم تحلیل محتوای علوم تجربی پنجم نموده است.بانک فایل پژوهشی معلمان علاوه بر تحلیل محتوای علوم تجربی پنجم دیگر نمونه های تحلیل محتوا کتب درسی را در سایت جای داده است.باید گفت سایت بانک فایل پژوهشی معلمان بهترین و دقیق ترین سایت در راستای تحلیل محتوای علوم تجربی پنجم می باشد.

با هم بخشی از متن تحلیل محتوای علوم تجربی پنجم دبستان به روش ویلیام رومی را مشاهده می کنیم.

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر برسی کتاب علوم تجربی پنجم ابتدایی از منظر ویلیام رومی و به دست آوردن ضریب درگیری دانش آموز با کتاب است. پژوهش مورد نظر از این روش جهت مشخص نمودن مقوله های فعال و غیر فعال به منظور برررسی متن،تصاویر،اشکال و سوالات این کتاب مورد مطالعه قرار گرفته است. جامعه آماری در بخش تحلیل محتوای برنامه درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی بوده که نمونه آماری کتاب علوم تجربی پنجم به صورت هدفمند انتخاب شده است. نتایج به دست آمده بیانگر این است که متن این کتاب نمره ۶۷/۰ ، تصاویر۱۹/۱ و سوالات ۰۹۶/۱ را کسب نمودند و چون در بازه مناسبی قرار دارند موجب فعالیت مناسب دانش آموزان در کلاس می شود.

کلمات کلیدی: تحلیل محتوا، ویلیام رومی، علوم تجربی پنجم

مقدمه

یکی از مباحث مهم در آموزش و پرورش این روزهای کشورمان این است که دانش آموزان در یادگیری باید به صورت فعال عمل کنند و این فعال بودن نیز نیازمند عوامل گوناگونی می شود که یکی از مهم ترین آنها کتاب مناسب می باشد.در بین کتاب ها نیز علوم از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد چون در آن فعالیت ها، آزمایش ها و مهارت های گوناگون فراوانی آموخته می شود. در این تحقیق نیز کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی که در این سال از جانب دفتر تالیف کتاب های درسی دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

برای دریافت فایل تحلیل محتوای علوم تجربی پنجم دبستان به روش ویلیام رومی از این قسمت اقدام کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید