نقشه راه دانشجو معلمان

نقشه راه دانشجو معلمان کاملترین و بهترین نمونه طراحی و تدوین نقشه راه معلم و مصاحبه با معلمان پیشکسوت مهارت آموزان ماده ۲۸

کاملترین پکیج نقشه راه معلمان دانشجو معلمان

آخرین بروزرسانی ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

دانلود نقشه راه برای معلمان به صورت ورد

نقشه راه دانشجو معلمان

نقشه راه معلمان جدید استخدام برای سال ۴۰۱-۱۴۰۰

بخش اول: دوره غیر حضوری شامل دو اقدام مشروح زیر می باشد:
اقدام اول : روایت دو خاطره از معلم پیشکسوت یا خانواده معزز دانشجو معلم شهید

«روایت به معنای بازنمایی از یک واقعه یا یکسری از وقایع است. روایت ها بر اساس تجارب شکل می گیرند و گوینده از طریق بازگویی و تأمل در روایت های خود ، معانی و مفاهیمی را بیان می کند. از این نظر روایت ها یا داستان های معلم یا خانوده معلم شهید یکی از بهترین شکل ها برای بازنمایی تجارب و خاطرات است. مهارت آموز بایستی ضمن مصاحبه با معلم و یا خانواده معلم شهید ضمن یادداشت برداری از خاطرات و تجاربی که به شکل داستان وار بیان می شود، به بازآفرینی آن بپردازد.
تاکید می شود مهارت آموزان در بخش مصاحبه با معلم و یا خانواده معزز دانشجو معلم شهید می بایست به موضوعات تربیتی، معنوی ، دینی، فرهنگی و اجتماعی از قبیل مصداق های تربیتی – عقیدتی، آسیب های اجتماعی، مسائل اخلاقی و رفتار های هنجار شکنانه و….. بردازد و از بیان خاطرات مربوط به مباحث آموزشی بپرهیزند و در مراحل مصاحبه ،جمع بندی و ثبت گزارش ضمن توجه به اصول و قواعد مصاحبه مواردی از قبیل: ایجاد انگیزه و اعتماد در مصاحبه شونده، اختصار دربیان ، مدیریت زمان ، طرح سوالات مرتبط ، و… رعایت نمایند.

جدول شماره ۲ : فرم روایت تجربه

روایتی از یک تجربه
-عنوان تجربه:
-در بخش مصاحبه با معلم ، توصیفی مجمل از شرایط و فضای حاکم بر مدرسه، ویژگیهای فردی معلم، نحوه تعاملات(۲۰۰کلمه)
-در بخش مصاحبه با خانواده معززدانشجومعلم شهید، توصیفی مجمل از ویژگیهای بارز شخصیتی شهید،رویکرد تربیتی شهید، رفتار و کردار شهید با خانواده، دوستان و اطرافیان (۲۰۰کلمه)

مشخصات معلم:
نام و نام‌خانوادگی:…………… رشته تحصیلی:………… مقطع تحصیلی: …………… سابقه تدریس (به سال): ……………رشته شغلی: …… شماره تماس:………… ایمیل:………….. استان:…………. شهرستان:…………. شهر:…………. روستا:…………

تذکر: مهارت آموز می تواند دو روایت را با معلم پیشکسوت و یا خانواده معزز معلم شهید تهیه و تنظیم نماید.

نقشه راه دانشجو معلمان

در فرمت فایل ورد و قابل ویرایش ویژه مهارت آموزان ماده ۲۸

اقدام دوم: ترسیم نقشه راه و چشم انداز آینده
درتعریف علمی ، نقشه راه عبارت است از روش کشف و توصیف آینده مطلوب و تبیین راه رسیدن به آن به زبانی ساده و قابل فهم برای عمل.لذا مهارت آموز در ترسیم نقشه راه معلمی خویش می بایست گام ها و اقدامات خویش را به صورت برنامه ریزی شده برای نیل به هدف مشخص نماید و براساس آن حرکت نماید.در این مسیر معلم ضمن پاسخ به سؤالاتی از قبیل :در حال حاضر کجا هستم؟ در چه سطحی از توسعه حرفه ای هستم؟ در آینده به کجا می خواهم بروم؟ اهدافی که نقشه راه در رسیدن به آن کمک خواهد کرد کدامند؟ جهت گیری من چیست؟ چگونه اجرا کنم؟ چطور می¬توانم به مقصد برسم؟ موانع، مشکلات و ریسک¬ های موجود کدامند؟» می بایست نقش تربیتی، فرهنگی و اجتماعی خود را در ارتباط با دانش آموز، کلاس درس، مدرسه، خانواده و به طور کلی محل کار، زندگی و جامعه ، تبیین نماید و بتواند ضمن ایفای نقش و رسالت مهم معلمی ، الگوی تربیتی و اخلاقی بارزی برای دانش آموزان باشد.
انتظار می‌رود مهارت‌آموز با استفاده از تجارب آموزشی چندماهه، محتوای روایتها ، الگوپذیری از زندگی شهدا و بهره‌گیری از تفکر فعال و خلاق ، چشم انداز خود را برای حضور در مدرسه به مثابه مربی و ایفا کردن نقش تربیتی، اجتماعی و فرهنگی خویش در سال‌های آینده ، ترسیم نمایند.

نمونه نقشه راه دانشجو معلمان مهارات آموز ماده ۲۸
—————————————-

برای تهیه نقشه راه ابتدا لازم است وضع موجود آموزش و پرورش را در نگاه کلی و سپس در مورد محل کار خودتان(اداره آ. پ) و مدارسی که آشنا شده اید، تبیین کنید که الان کجای راه هستیم. موانع و مشکلات موجود برسر راه آن چیست؟ سپس با توجه به طرح تحول بنیادین و دیگر اسناد بالادستی وضع مطلوب را توضیح دهید. آنگاه راهکارهایی را که برای رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل به ذهن تان می رسد و این که شما چگونه و با چه برنامه ها و کارهایی می توانید در این مسیر، وظیفه خودتان را انجام دهید. بیان کنید. خلاصه این که نقشه راه به مثابه یک نقشه جغرافیایی است که می تواند فرد را در مسافرت به مکان هایی که قبلا از آن شناختی نداشته کمک نماید. این نقشه باید بتواند به گونه ای باشد که شما در زمان ورود به مدرسه به عنوان یک معلم ، بدانید واقعا کجا ایستاده اید و به کجا می خواهید برسید. موفق باشید. قیمت کولر گازی

سایت دبیران آنلاین تقدیم می کند :

دانلود نقشه راه برای مهارت آموزان ماده ۲۸ و معلمان به صورت ورد و قابل ویرایش در ۱۶ صفحه کامل و آماده ارسال به سایت سجفا.بخشی از فایل نقشه راه معلم جدید :

نقشه راه معلمان جدید استخدام برای سال ۹۷-۹۸ ترسیم و تدوین معلم اصلح

نقشه راه دانشجو معلمان جدید استخدام برای سال ۴۰۱ -۱۴۰۰ترسیم و تدوین معلم اصلح

۱- ترسیم وضع موجود از قبیل شرایط مدرسه از نظر مقطع تحصیلی، موقعیت مکانی و جغرافیایی، وضعیت شغلی و کاری

ترسیم وضع موجود از قبیل شرایط مدرسه از نظر مقطع تحصیلی، موقعیت مکانی و جغرافیایی

من در حال حاضر دو روز به عنوان دبیر شیمی در مدرسه ————– مشغول به تدریس هستم. این مدرسه حدود ۲۰۰ دانش آموز دارد که از روستاهای مجاور وارد این مدرسه شده اند. این مدرسه از بهترین مدارس شهرستان —- به شمار می‌آید. مدرسه دارای دو ساختمان آموزشی یک خوابگاه و یک سوله ورزشی است. با توجه به اینکه در ابتدای تأسیس یعنی سال ۱۳۸۰ تعداد دانش آموزان زیاد بوده است دو ساختمان آموزشی در آن وجود دارد اما در حال حاضر و با توجه به کاهش جمعیت و کم شدن تعداد دانش آموزان تنها از یکی از دو ساختمان برای آموزش استفاده می­شود. ساختمان آموزشی یک ساختمان دو طبقه است که دارای دو کلاس درس، دفتر دبیران، دفتر کادر اجرایی، اتاق کامپیوتر، اتاق مشاوره و کتابخانه در طبقه اول است و طبقه دوم تنها شامل ۵ کلاس درس می­باشد. ساختمان خوابگاه….

نقشه راه معلمان جدید استخدام برای سال ۹۷-۹۸ مهارت آموزان ماده 28

نقشه راه معلمان جدید استخدام برای سال ۴۰۱-۱۴۰۰

جزئیات فایل مقاله دریافتی شما :

نام فایل : دانلود نقشه راه معلمان جدید به صورت ورد و قابل ویرایش

موضوع : دانلود نقشه راه مهارت آموزان ماده ۲۸

قالب فایل : ورد و قابل ویرایش

قیمت : ۲۰ هزار تومان

گفتگو با معلم موفق و پیشکسوت مصاحبه

مناسب برای : معلمان ، مدیران ، معلمان ماده ۲۸ ، دانش آموزان ، دانشجویان ، دانشجویان علوم تربیتی ،دانشجویان تربیت معلم

 

هار آموزان ماده 28 نقشه راه نهایی

مهارت آموزان ماده ۲۸ نقشه راه


این پکیج شامل ۵ فایل می باشد (همه آنچه که نیاز دارید)  :

۱ترسیم نقشه راه معلمان   –   ۲۷ صفحه   –   فایل word

۲- تهیه و تدوین نقشه راه  – ۱۷ صفحه –  فایل word

۳-ترسیم وضعیت موجود و تحلیل آن  –  فایل word

۴- دستورالعمل نوشتن نقشه راه  – ۹ صفحه  –  تاریخ برگزاری و نحوه برگزاری

۵-مصاحبه با معلم موفق + مصاحبه با یک پیشکسوت ۹ صفحه   –  فایل word


خریدی مطمن و عالی را با مجموعه دبیران آنلاین تجربه کنید

نکات مهم قبل خرید :

۱– نحوه دریافت به صورت دانلودی هست و شما بعد از پرداخت اینترنتی بلافاصله می توانید فایل را دریافت کنید.

۲– در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی سایت در تماس  باشید.( ۲۴ ساعته)

۳- اعتبار ما در گرو کیفیت خدمات ، تکریم مشتری و رضایت شما است.

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید