درس پژوهی علوم پایه چهارم

درس پژوهی علوم پایه چهارم دبستان درس سنگ ها کاملترین و بهترین نمونه

درس پژوهی علوم پایه چهارم دبستان درس سنگ ها کاملترین و بهترین نمونه و بسیار دقیق و در ۴۳ صفحه فایل قابل ویرایش ورد .

در این فایل درس پژوهی علوم پایه چهارم دبستان درس سنگ ها کاملترین و بهترین نمونه تمامی نکات مربوط به درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های درس پژوهی کلاس چهارم خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم درس پژوهی علوم پایه چهارم دبستان درس سنگ ها کاملترین و بهترین نمونه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره درس پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
سطح واکنش و پاسخ دادن:

در این سطح انتظار می رود که دانش آموز پس از توجه به موضوع مورد نظر و محرک ها نسبت به آن «واکنش نشان داده» به آن «پاسخ مثبت بدهند» به عنوان مثال پس از توجه به مقررات مدرسه و کلاس،از آن پیروی نماید و یا پس از توضیحات معلم در مورد اهمیت نماز،از آن «استقبال کند» و یا پس از توجه به اهمیت درس خواندن سعی کند درس های خود را« مطالعه کند» و «تمرین» های کتاب را با «میل و رغبت انجام دهد» و یا پس از توجه به اهمیت کمک کردن در امور خانه،به پدر و مادر خود«کمک کند» و یا به بی توجهی قدرت های بزرگ به مردم مظلوم فلسطین «واکنش نشان دهد». البته باید توجه داشت که در این مرحله واکنش ها ممکن است سطحی باشد و یا عمق بیشتری داشته باشد.همچنین واکنش ها مکن است مثبت و یا منفی و یا بینابین باشد.

محتوای درس پژوهی علوم پایه چهارم دبستان درس سنگ ها کاملترین و بهترین نمونه به قرار زیر است :
عنوان درس پژوهی درباره کتاب علوم درس سنگ ها

فصل اول

مقدمه درباره کتاب علوم درس سنگ ها

تعیین مساله و انتخاب موضوع درباره کتاب علوم درس سنگ ها

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی درباره کتاب علوم درس سنگ ها

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب علوم درس سنگ ها

جدید و علمی بودن مسئله درباره کتاب علوم درس سنگ ها

فصل دوم

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله درباره کتاب علوم درس سنگ ها

بیان دلیل راهکار انتخابی درباره کتاب علوم درس سنگ ها

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی درباره کتاب علوم درس سنگ ها

توجه به تفاوت های فردی درباره کتاب علوم درس سنگ ها

معنادار کردن یادگیری درباره کتاب علوم درس سنگ ها

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی درباره کتاب علوم درس سنگ ها

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی درباره کتاب علوم درس سنگ ها

روش های نوین تدریس درباره کتاب علوم درس سنگ ها

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) درباره کتاب علوم درس سنگ ها

بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی علوم پایه چهارم دبستان درس سنگ ها کاملترین و بهترین نمونه تدریس درباره کتاب علوم درس سنگ ها

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار درباره کتاب علوم درس سنگ ها

تعیین نقش و وظایف اعضا درباره کتاب علوم درس سنگ ها

استفاده از افراد پایه مختلف در انتخاب اعضای تیم درباره کتاب علوم درس سنگ ها

برنامه تشکیل جلسات درباره کتاب علوم درس سنگ ها

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درباره کتاب علوم درس سنگ ها

طرح درس شماره یک درباره کتاب علوم درس سنگ ها

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم) درباره کتاب علوم درس سنگ ها

فصل سوم

ارائه طرح طرس درباره کتاب علوم درس سنگ ها

کیفیت اجرا درباره کتاب علوم درس سنگ ها

باز اندیشی درباره کتاب علوم درس سنگ ها

فصل چهارم

طرح درس اصلاح شده ۲ درباره کتاب علوم درس سنگ ها

فرایند درس پژوهی درباره کتاب علوم درس سنگ ها

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی ) درباره کتاب علوم درس سنگ ها

فصل پنجم

اجرا وباز اندیشی ۲ درباره کتاب علوم درس سنگ ها

نتایج ویافته ها درباره کتاب علوم درس سنگ ها

بحث ونتیجه گیری درباره کتاب علوم درس سنگ ها

پیشنهادات درباره کتاب علوم درس سنگ ها

محدودیت ها درباره کتاب علوم درس سنگ ها

منابع وماخذ

پیوست ها

دریافت بهترین نمونه درس پژوهی در سایت بانک فایل پژوهشی معلمان

برای درس پژوهی علوم پایه چهارم دبستان درس سنگ ها کاملترین و بهترین نمونه و دریافت نمونه درس پژوهی کلاس چهارم دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید